Wednesday, June 8, 2011

~Sepetang menimba ilmu

assalamualaikum, salam perkenalan, nak tny boleh ke muslimah upload gmbr mereka dlm fb?

Report · 6:21pm

Wa'alaikumussalam... X boleh kalau niat utk tabarruj n nk tarik perhatian org lain

Report · 6:22pm

oh, ok .then ade x dalil pasal percaye pada tafsiran mimpi?

Report · 6:23pm

Wallah wa'lam,tafsir bleh,percaya jgn. ( ' ' , )
Kalau dalil saya belum bertemu lg
Tp nabi yusuf as seorang ahli tafsir mimpi

Report · 6:27pm

oo.. um, saya terlupa ade seorang ustaz yg mengeluarkan buku tafsiran mimpi, cth- kalau mimpi ular, ade org hntar sesuatu buruk, macam sihiri
*sihir

Report · 6:28pm

Menurut apa yg saya blajar,mmg benar ttg mimpi tu. ( ' ' , )

Report · 6:29pm

oh, so apa yg perlu dia lakukan ?

Report · 6:31pm

Mengikut kaedah yg saya pnah belajar.satu ja caranya. Dekatkn diri pada Allwh SWT sedekat2nya. Pedulikan pada effect sihir,kuatkan zikir,rapatkn diri dgn ALLAH SWT,bykkan ibadat kerana DIA sbb kuncinya hanya 1, La hawlawala quwatta illa billah

Report · 6:34pm

:):) dah 2 kali saya mimpi ular dalam masa terdekat ni.. kali pertama, ada orang letak ular tu dalam bju/ poket saya..
kali ke-2 , saya npk ular yg halus dan sgt panjang
yg pertama tu, warna hitam

Report · 6:42pm

Warna hitam tandanya ada unsur sihir
Kalau dalil saya belum bertemu lg
Tp nabi yusuf as seorang ahli tafsir mimpi

Report · 6:27pm

oo.. um, saya terlupa ade seorang ustaz yg mengeluarkan buku tafsiran mimpi, cth- kalau mimpi ular, ade org hntar sesuatu buruk, macam sihiri
*sihir

chat · 6:28pm

Warna hitam tandanya ada unsur sihir
Terkadang ada juga mimpi ular menandakan warisan keturunan terdahulu,atau dgn kata lain saka
Tapi jgn risau,as long as kita selalu dkt dgnAllah swt
Xdak apa yg boleh menganggu kit,cuma ada dugaan dari DIA utk menguji keikhlasan kita
Samaada kita beribadat kpd DIA kerana tkutkn sihir atau saka @ kerana kita beribadat utk jadi sebaik2 hamba yg terlalu amat amat menyintai ALLAH SWT. ( ' ' , )
Tapi kalau mimpi dipatuk ular,maknanya sihir telah meresap dlm tubub
Tp jgn risau,dktkan diridgn ALLAH SWT seikhlas mungkin

Report · 6:49pm

Allahurobbi...
info sgt berguna, t.ksih byk2 ya akh

^^